Grattis på mors dag älskade mamma ♥



Kokt potatis med ugnsgrillad lax, hollandesås och gröna bönor.
Ja det vart maten vid min mamma idag då vi var till Enköping och hälsade på :)
Bjöd henne på detta eftersom hon älskar fisk i alla dess former.

Efter det vart det en sväng till Leffe och en fika :) Smakade bra även det :D

Hemma var det sedan dags att vattna allt utanför, och kolla poolen.
20 grader har det allaredan hunnit bli på bara ett par dagar. Inte illa alls.
Så snart kanske man kan ta ett dopp, fast lite varmare får det allt bli först ;)

Imorgon börjar en ny vecka igen. Ska sätta mig nu och skriva ner veckans matsedel.
Som ni säkert läst tidigare så gillar jag att veta vad som ska vara flera dagar.

Så därför avslutas detta inlägg nu :D

Puss ♥
Postat av: Eivor

Du är duktig med planering av matsedel, önskar jag vore lika ambitiös. Kram

2012-05-27, 20:32:05 -
Postat av: Mådde

hur ser din matilista ut?

2012-05-28, 07:40:17 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!