Snart är juni över

Hua va månaderna går fort, är det bara jag som tycker det?
Nu är det bara 2 dagar kvar på juni månad, dagarna har redan vänt :s
Den ljusa tiden har vänt och snart är sommaren över,
den kom ju nyss känns det som.
 
Tjejerna och jag käkade lättlunch idag :)
 
 
För mig vart det 3 små färskpotatisar, gurka, grillad kyckling och lite hot sås ♥
 
Ikväll ska det åter igen bli kyckling, fast då i ugn. Älskar kyckling i alla dess former.
 
Känner mig seg idag, trött i kroppen.
 
Någon som vet hur man får katter att låta bli att göra sina behov på andras tomter?
Vi har inga husdjur men alla runt omkring oss har katter.
Problemet är att deras katter gör sina behov vid våran pool och på andra ställen på vår tomt.
Rabatterna och blommorna är fulla med avföring :s
 
Har själv haft katt fast då jag var barn och bodde på landet där katterna kunde gå fritt.
Men jag tycker det är ledsamt då man bor i stan och har tomt.
 
Någon som vet något botemedel?
 
Idag var det en småbarnsförälder som hade gjort en helsida med sin insändare ang
katter som gjorde allt i deras sandlåda osv.
 
En annan i mitt bostadsområde som har hund reagerade för länge sedan.
Då en annan grannes katt var in på hans tomt och satte sig, men då hans hund
sprang in på dennes tomt men satte sig inte så vart det liv,
håll din hund borta från vår tomt :o Vad är skillnaden ansåg han. Båda har de husdjur
som de ansvarar för, men att ha hund, då gäller helt andra saker. KONSTIGT !!!
 
Nä nu blir det ryggläge i soffan med någon film, som jag allaredan sett iof
men det går att se fler gånger ;)
 
Puss på dig ♥
 
Postat av: Katarina

Hej! Hittade din blogg via en annan och oj va mycket fina bilder du har! Vilken inspirationskälla med maten också.. allt såg så gott ut *ler*.
Önskar dig en trevlig helg =)

2012-06-29, 20:33:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!