Remiss ivägsänd

 
Vart igår bjuden på kebabpizza som lunch :) Tackade man INTE nej till,
fast jag orkade bara 1/4 av den trots att det var en "barnpizza" !!!
Ja det får ju bli till lunch även idag med andra ord ;)
  
Till kvällen hade vi kokt potatis med kokta grönsaker och korv i pepparrotsås ..
ja det vart inget kvar i karotterna ;) Roligt då det smakar så pass bra att allt tar slut ♥
 
 
 
Har nu varit till läkarstationen.
Hade telefontid med läkaren igår som bad mig komma upp som idag.
Har fått utslag som jag vill få kollat. Fick ut salva tidigare men inget hjälper
och nu har det blivit fler utslag.
  
Utslagen kommer på armarna och smalbenen och eftersom jag INTE är en person
som sitter i solen och pressar för att bli brun,
vilket jag INTE blir utan bara röd, så är det INTE soleksem.
 
Ja nu sände iallafall läkaren , en mycket trevlig sådan, en remiss till hudmottagningen.
Inom 90 dagar ska jag fått komma dit sa han. Skönt att jag kommer vidare.
Gillar inte då saker händer med min kropp och jag inte vet varför osv.
 
Men nu ska jag fixa lite gott kaffe, för att sedan sätta mig på altan.
Köpte ju nya dynor igår som jag ska inviga :D
  
Njut av dagen nu min vän, för det ska jag försöka göra ♥
Postat av: sofia

hihi fina bilder! puss<3

2012-07-03, 19:58:13 - URL: http://sofiastrombeerg.blogg.se
Postat av: Mådde

skönt att du fick remiss
även om de dröjer 90 dagar så vet du att de är på G

2012-07-04, 07:55:41 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!