Nya ögon och film :)

Jaha så vart det nya glasögon för min gubbe men även solglasögon med styrka  ..
Bra pris vart det iallafall för hela klabbet, vilket man tog emot med glädje ;)
Får dem om ca 2 veckor sa de ...

Nu gäller Morden i Midsommer och efter det får det bli en film, vet inte än vilken ...
Imorgon ska jag tvätta nyinskaffade påslakan som luktar URK ... vad lägger de dem i egentligen???
Har tvättat dem 1 gång och det luktar fortfarande URK ... imorgon hoppas jag på bättre lukt.
 
Köpte skinksnitzel så attans fin ikväll på affären, får bli en dag då man vill lyxa lite :D
 
Men nu blir det tv`n så jag säger natt du fina ♥ Vi ses väl här imorgon igen hoppas jag ;) Nattis
 
Postat av: Mådde

finns bildbevis på min blog på att jag fick kaffe hos dej i dag 1000 tack o kram

2012-07-04, 23:06:55 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!