6 juni Sveriges nationaldag


Bilden är tagen av http://emmastrombeerg.blogg.se

Inte kan man klaga på denna utsikt tycker jag :D



I tisdagskväll fick vi ett MYCKET trevligt kaffebesök 
vi fick en sida med underbart fin nyfångad lax. Och nog var den färsk allt.
Helt annan smak än den man köper i affären i portionsbitar.
Bitarna ovan pepprade jag och saltade lite till resten av familjen, sedan in i ugnen.



Själv så tog jag färskost med pepparrotssmak och spritsade över min bit.
Helsingland va gott det vart. Till detta vart det gröna bönor och kokt färskpotatis.

Nu gäller hembygdsgården :) Ha det bra resten av dagen ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!