Imorgon smäller det :D

Hoppas din lördag och midsommardag varit bra på ALLA vis.
Imorgon smäller det hos oss, då ska vi byta ut vårt sovrumsfönster
sen kan vi fortsätta panela in bakre väggen :)
 
Solen har visat sig,ibland har det varit mulet, men INGET regn denna helg.
 
Har pratat med min mamma som var på bra humör och glad.
 
Sedan ringde en granne och undrade OM jag kunde
åka och köpa cigaretter till henne, så visst, hon är ju 77 år så ;)
 
Vad har skett hos dig under dagen och kvällen ?
 
 
Jordgubbar och honungsmelan  mumsigt värre :D
 
 
Färskpotatis sallad som var kall, olika skinka och rostbiff
 
 
Mina älskade ungar idag 23 Juni 2012, GUD VAD JAG ÄLSKAR ER ♥
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!