En dag som denna kan vara ....



Till lunch idag så vart det rester sedan igår :) Men lika gott var det ändå.

Ikväll blir det varma mackor för den som vill ha med gott svartvinbärs te.
En film och krypa upp i soffan och mysa...
Tråkigt att jag fått veta att en person inte alls mår bra ikväll, eller rättare sagt 3 personer.
En som finns på sjukhuset, jag sänder en Xtra varm kram till honom ...
A jag tänker på dig, hoppas du snart är på benen ordentligt igen.

En har precis kommit hem från sjukhuset idag, men har ingen som helst ork.
Fattar INTE att man skickar hem en människa som inte orkar äta eller tänka knappt.

Postat av: Anonym

Det är ej lätt då man ej är värd lika mycket som dom andra av syskon osv. Även jobbigt med det pga sjukhus och det hela, ingen rolig tid att vara där.



Kramar<3

2012-01-28, 18:53:24 -
Postat av: Amanda

Hej Bibbi! Va vackra kort du tar :-)

tack för senast,vi får lov att träffas

framöver igen. Kram!

2012-01-28, 18:53:39 -
Postat av: Gunnar

Snygg sida du har, är du både dataexpert och kock?

Kram

2012-01-28, 19:46:58 -
Postat av: Anonym

Gunnar! Tack för dina betydelsefulla rader!Synd du imte verkar ha en egen blogg där jag verkligen kan kommentera dina ord. Men fortsätt gärna på min sida <3 Önskar dig en underbar helg, och söndag

2012-01-29, 05:21:29 -
Postat av: Rita

ojojoj.. du verkar ha många som mår dåligt just nu vännen. Hoppas att det löser sig och att du får en bra söndag! Kramar från mig och gubben

2012-01-29, 10:26:21 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!