Monday again




Shit vad dagarna går fort, helgen borta och åter igen måndag morgon.
Eftersom både kropp och huvud skrek igår och jag sov för mycket så vart det
ingen sömn under natten ... för att bli trött så såg jag en svensk film.
Såg närmare bestämt " sleepwalker " en skräckfilm.
Ja jag kanske är lite udda, men jag går ner i varv på sådana filmer.

Diskmaskinen är i full gång att göra sitt jobb :D Äldsta tjejen fyllde den
igår innan hon gick isäng, TACK goa E :)  S sitter på tåget till sin skola.

Kl. 08.30 ska jag fika med en vän på sjukhuset, har annat att uträtta samtidigt :)

Men nu in och borsta nötterna ;)

Puss så länge ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!