16 januari 2012



En ros på gravstenen.
Rådjuren äter upp blommorna man sätter så det fick bli 1 ♥
Varit upp och satt ljus, här hemma lyser ett ljus vi fotot.



Orkade inte fundera ut någon mat idag så det fick bli tacotårta för mig.
Tjejerna mina åt tacos och gubben min ... URK... rotmos med tillbehör.

Ikväll nu så blir det idrottsgalan på tv, få se vem som får Jerringpriset.




Nej dags att se om det finns kaffe eller om det först måste fixas.
Önskar Dig en fortsatt fin och bra kväll, jag ska försöka ha det.

Tack för att du finns Du fina som kommenterar och ger mig styrka.

Kram ♥
Postat av: fia

Jättefin bild mamma!! Älskar dig <33

2012-01-17, 12:58:18 - URL: http://fiastroomberg.blogg.se/
Postat av: KH

Så fina bilder

Vad gott

kram

2012-01-17, 13:07:42 - URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!