Söndagskväll



Fullkornspasta med underbar köttfärssås vart kvällens middag.

Efter det gjorde jag en stor omgång veckosallad ♥



Under tiden som jag var och handlade så fixade mina tjejer förändringar
här hemma efter att pianot försvann och granen togs bort.



Vart riktigt fint tycker jag :) Nu ska jag se vidare på Eragon :)
Postat av: Emma

1. Maten var mums! :)

2. Det vart asbra förändring!! :D

3. Älskar dig bästa mamma<3

2012-01-08, 23:41:34 -
Postat av: Mådde

ja ha även du gjorde en veckosallad,

svårt att tänka sej vara utan

2012-01-09, 08:47:18 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!