Min underbara "syster"

Tänk att man kan en syster vid min ålder :D ♥
Ja kanske inte helsyster på så vis men en som jag verkligen
vill och kan säga syster om iallafall, för även hon kallar mig för det.

Idag när vi träffades över en kaffe på sjukhuset så hade hon något till mig.



Hon hade stickat varma goa raggis till mig, så nu behöver jag INTE frysa...
Och det roliga är att hon gjort ett par likadana till sig själv också ♥



Eftersom jag inte kan detta med att sticka strumpor så var detta guld värt för mig.
Tusen TACK! Nu iväg och handla lite nödvändigt ont... Kramiz ♥
Postat av: fia

Åh vilken underbar syster du har mamma!<3 Önska även jag hade ett par såna här sköningar på mina fötter, dom här är ju skönare än dom man köper förfan! :D

puss<3<3<3

2012-01-23, 18:58:40 - URL: http://fiastroomberg.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Kan det vara så att det är Syster Måd som varit flink i fingrarna?

2012-01-25, 15:19:12 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!