Krämig pasta



Ja man måste ju testa och se OM det går att äta eller inte ;)

Ikväll vart det pasta med bacon, gröna ärtor, lök, persilja
och 1 burk med Philadephia mjukost med smak av grillad paprika, lite flingsalt.
Vart faktist riktigt mumsigt.

Jaha annars så har det varit vackert solväder idag, men gatorna vart mer hala.
Nu kan jag snart ta fram skridskorna och ta mig fram.

Ska gå igenom frysarna tänkte jag nu, för att skriva ner VAD som finns där.
Sedan koka ihop några goda recept så man har under veckan.

Ibland kan det även vara väldigt roligt att göra en tömning av kylskåpet ;)
Man kan få ihop väldigt konstiga med goda rätter.
En gratäng eller något är ju enkelt att få till, bara låta fantasin flöda som bäst.

Japp nu ner i kalla frysen, ska bli en spännande upplevelse ;) :D :D

Vad har du fått i magen då? Nyfiken som alltid :)

Puss ♥

Jösses :o !!! Ser att jag nu passerar mitt 4 hundrade inlägg på bloggen :)
Postat av: Mådde

här blev de pölsa...inte de bästa men de var gott

2012-01-11, 19:41:59 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Mådde

vad sägs om dieten jag har lagt upp i min blog??

2012-01-11, 23:45:31 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!