Grillat

Ikväll fick det bli grillad ytterfilé med hemgjord strips
lite sallad och en underbart god Madeirasås, hemgjord även den ♥



Dagen har annars varit tung, på alla dess vis.
Men mat behöver man även om den intas väldigt sent.
Ikväll vart det efter 20.00

Vackra blommor har jag även fått
från en som varit väldigt ångerfull idag.
Efter vad som hände igår.



Tack ♥

Vad morgondagen har i sitt sköte,
ja det får bli en överaskning ...

Nu vet jag iallafall att jag ska uppsöka duschen.
Känner mig förkyld och febrig , inte alls någon skön känsla :s

Puss på örsnibben ♥

Vill du ha receptet på madeirasåsen så tjoa till ;)

Postat av: Rita

Det är inte alltid lätt vännen..

Hoppas du blir bättre snart.

Jag vill hemskt gärna ha receptet =)

du kan väl skicka det till mailen???

kram till dig goaste Bibbi.

2012-01-06, 22:16:57 -
Postat av: Mådde

här är de hjärtat som krånglar

har haft småbarna och de var ju så himla roligt

Dexter är så "klok" och Lova kan linda G morfar runt sitt lillfinger...

kram och hoppas de får en bra dag i morgon

2012-01-06, 22:30:33 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!