Fullmåne och -11 grader, Godmorgon !



God morgon ! Ute i vårt avlånga land denna måndagsmorgon.

Har redan känt av minusgraderna ;) körde gubben till jobbet strax efter 5,
nu har jag kommit hem efter att ha kört S till tåget.
Skolan startar för henne idag igen, jullovet är över och vt är igång.
E börjar först imorgon.

Annars gäller handling av olika varor. Ska försöka göra något vettigt under dagen.
Men kroppen känns inte alls bra. Förkylning i kroppen, fryser som bara den,
känns som jag är på väg att få nackspärr och tungt att andas då jag ligger ner.

Nä ska nu ta lite veckosallad, 1 glas vatten och sedan lägga mig en stund igen.
Få se om jag kan få några minuters sömn ytterligare. Hoppas kan man ju alltid.

Ha en fin dag du fina ♥
Postat av: Nadja

Tack. =) Allt bra? =)

2012-01-09, 11:38:46 - URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!