Fredagen den 13 januari

Tänkte varit lat idag fredag 13 januari.
Åker till ett ställe för att äta, men det visar sig då att stället var stängt.
Stängt pga tv inspelningar stod det på lappen :o

Bara att vända bilen och åka hem igen då i snöstorm.
Jäklar va plötsligt den kom över en.

Ja ja jag får hitta på annat att äta då... får väl se vad det bli.
På spisen så kokar just nu fläskkotletterna för att bli riktigt möra.
Det blir maten ikväll tänkte jag. Ska bli riktigt gott ♥

Hur har du det idag då?

Efter att magen fått något i sig nu till lunch så ska råttorna väck.



Dammigt så det förslår :s


Postat av: Ellinor

Jag har tandvärk och min tandläkare har semester så här blir det ingen dammråttejagning,om inte du vill åka några(jaja)mil och städa åt mej?Misstänkte att du inte villler tom.middagen blir trist idag,potatis och fiskbullar!Kram och trevlig helg/Ellinor

2012-01-13, 16:01:42 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Eivor

Vi har bokat bord på Kapellbacken till i kväll, få se vad som bjuds...... Bara att hänga på...Kram

2012-01-13, 16:39:59 -
Postat av: dennis

hej bibbi:)

2012-01-15, 12:08:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!