26 år av saknad ♥

God morgon ute i vida världen denna snöiga torsdag !
Det har snöat hela natten, även om det är väldigt små flingor så ökar det.

Idag är det 26 år sedan min älskade pappa gick ur tiden.
Han hade strax innan fyllt 55 år och borde haft många år framför sig.
Men han föll ihop utanför våra vänners dörr.
Stora kroppspulsådern brast och han var död med en gång.
En dag då jag själv vart halv inombords. Jag stod honom närmast.
Gud vad jag saknat honom genom åren som gått.

♥Ingemar 26/10-1930 - 26/1-1986♥

Så idag tänder jag ett ljus, sätter en bukett blommor vid hans kort.
Har för långt att åka för att besöka graven.

Jag Älskar Dig min underbara fina pappa ♥ för alltid älskad och saknad.

Du fattas mig
Postat av: Emma

<3

2012-01-26, 16:48:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!