Västerås idag med E

Idag skiner solen, men jag har skallebank.
Ska ta mig till Västerås om en stund. E ska på röntgen.

Blir nog en stund på Ica Maxi också.
Behöver komplitera lite saker till maten de närmaste dagarna.

Sedan ska jag svänga förbi och hämta S från skolan.

Men nu en macka lik den jag tog igårkväll och en mugg kaffe :)



Var rädd om dig :) För det finns bara 1 av dig ... Kram ♥
Postat av: Mådde

Tänk jag har svårt för ICA Maxi på Erikslund...då går jag hällre till City Gross

2012-04-12, 10:03:13 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com
Postat av: Eivor

Maxi Erikslund är bäst, lätt att hitta allt man ska ha och så nära till att "tanka" :)

2012-04-12, 19:04:21 -
Postat av: Mådde

hum i dag är de fredag den 13

vågar du inte skriva i dag??

Kram till dej i alla fall

2012-04-14, 00:01:21 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!