Dags att snart ratta vidare



Absolut är det så :)

Har iof sovit som en kratta men nu är det dags att vara vaken,
så här behövs massa kaffe.
En ordentlig kanna kaffe är bryggd och saker ska nu fixas,
innan bilen ska rattas till Enköping bla. Ska ta en STOR mugg kaffe med i bilen.
Har blivit en vana att göra så redan hemifrån.
Varför ska man behöva stanna vid någon mack då kaffet hemma smakar bättre ?



Ska även åka hem till min pappas grav för att titta till tänkte jag.
Innan jag åter vänder bilen mot Västerås där jag ska hämta S
som ska träffa sjukgymnasten igen.



Blir nog en fin resa då nu solen skiner och diset i luften försvinner mer och mer.
Tack du efterlängtade sol :D

Ikväll tänkte jag att det ska bli kokt torsk med äggsås och kokt potatis till middag :)
Vad har du tänkt dig som mat?

Önskar Dig en underbar dag ! Var rädd om dig :)

Puss så länge ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!