Sista söndag i april

Go kväll :) Ja idag har dagen passerat väldigt fort.
Först var vi på Norbergsmarknaden och skaffade blommor till graven.

Sedan hem och  käkade lite, för att i nästa stund åka till kyrkan.
Där lästes våra två grannars namn upp och det tändes ljus.
Jenny Olsson och Evert Persson.

Väl hemma igen så har jag lagat till ny veckosallad,
köttfärssås och pasta, samt kliptt min gubbe :D







Imorgon ska jag storhandla igen, sedan tror jag allt att det blir grillen
som startas upp mot kvällen :) Hoppas på vackert väder, gärna som idag :D

Ute på altan hänger nytvättade tvätt på tork. Gillar verkligen detta.

Men nu ska boken ELD fram igen för att läsas ;)

So lång ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!