Ville testa :) Och det gjorde jag oxå

Så idag var jag efter att ha tagit min B12 spruta
och inskaffat ingredienser till min Calzone med lök :D
Smakade bra gjorde den också den rackaren ;)
Men jag orkade inte änns halva pizzan. Mättsamt



Jag delade denna med min dotter som är dålig och hemma från skolan.
Tomatsås i botten , sedan vart det strimlad skinka, lök, riven ost, pizzakryddor.
Eftersom jag gärna vill ha sallad till min så fick det bli
veckosalladen som jag allaredan hade klar i kylen, passade även det :D

Vad har du fått för gott idag?

Kram från mig till dig ♥

Postat av: Emma

superdupergod!!! :D

2011-09-08, 16:26:42 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!