Känns jobbigt idag

Huvudet är tomt känns det som.
Har precis fixat lunch till 2 tonårstjejer.



(Bilden från nätet! Hann aldrig ta på någons tallrik ;)  )

Stuvade makaroner och pannbiff fick det bli till dem.
Varför INTE skolmaten dög idag vet jag inte.
Men det var Pannkaka i skolan iallafall.

Annars då? Jo solen skiner,
vädret kan man inte klaga på iallafall.
Men jag känner mig som att luften gått ur.
Känner du det någon gång ?? om  någon ev läser detta.

Känns ännu mer då bilen inte finns hemma
och man kan åka någonstans.
Skulle INTE klara mig utan körkortet
det känner man sådana här gånger. Hua mig !!!

Det är torsdag och snart kommer helgen, får främmande då.
Ska bli så roligt att åter träffa min goaste vän Leffe.
Det ska även fixa klart det sista på huset
innan vi tar ner ställningen.
Fortsätter nästa år med nästa vägg.
Nu fattas bara en plåt och ett fönsterfoder
inunder garderobsfönstet på denna sida.
Min gubbe har varit väldigt duktig ♥

Hur bor ni andra tro? Hus , lägenhet , slott , koja?

Imorgon kommer även S kille med hem efter skolan.
Men han stannar bara tills kvällen,
då föräldrarna kommer förbi och hämtar.
Men det kan bli trevligt iallafall :)

Nä, jag ska nog ta mig en sväng ut i det fina vädret,
innan jag ska inta min lunch.

Hej så länge  ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!