Vilken morgon




Tisdag och idag gäller tränning igen.
Kroppen mår inte så bra idag, värker ganska rejält.

Ska efter det åka tillbaka med mobilen.
Vart osams med yngsta tjejen idag också, kändes ju inte så roligt.
Så idag känner jag mig nere.


Detta är min mobil

Få se vad de säger då jag kommer åter idag med mobilen....
Inte heller roligt för dem i affären då saker inte fungerar.

Idag är det varmt annars i luften. +5 grader kl 07.00.
Men någon sol tror jag inte på idag, det är disigt på avstånd.

Har fått i mig en mugg kaffe och en macka med leverpastej.
Huvudet känns som att det inte vill vara med idag riktigt.
Men det får väl åka med resten av kroppen iallafall.

Vad gör du idag?


Postat av: Susanne

Det är inte roligt med telefoner som inte fungerar.

Fin blogg har du i alla fall och har hittat den genom Kittys mamma.

Ha en fin dag med

Susanne

2011-10-25, 09:46:06 - URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Gabriella Petkovic

fin header :)

2011-10-25, 12:30:47 - URL: http://fashionsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!