Vilken fredag


(lånad från nätet)

Skulle velat säga god förmiddag men säger God morgon.
Ja jag har inte gått upp förän nu!!! :(
Jag har reumatism och fibromyalgi i kroppen som INTE vill
vara mina vänner alls, och jag är väldigt väderkänslig.

Vaknade imorse med sådan hutlös värk i hela vänster sida :(
Speciellt i höften och benet.
Letar efter tigerbalsamet, men fattar inte vart jag lagt den förbövlans burken.
Tog en tab tidigare, men den vill inte göra mig bättre.

Utanför fönstret är det bara regn och rusk.
Mjukisbrallorna är på och en tjock tröja, jag fryser iallafall.
Måste väl försöka komma iväg under fm och handla en burk tigerbalsam.

Ikväll ska vi ju på fest hos svägerskan.
God mat och dryck bjuds det på, det vill jag ju inte missa.

Vad gör du en fredag som denna?

Tack för att du finns med dina rader då du besöker mig, du ger mig kraft ♥
Postat av: Ellinor

Tassar tyst och försiktigt in och ger dej en kram,ha en fin helg/Ellinor

2011-10-28, 10:39:26 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

inte kul att må pest...hoppas de fixar sej

här sitter jag och fryser och virkar

Lennart är och hjälper en kompis

och i kväll ska han på bandy

så jag hinner virka en massa...

skall leta rätt på en mysfilt till soffhörnet

och göra en god kopp te tror jag

KRAM

2011-10-28, 10:47:34 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!