Äppelmuffins

Var och handlade tidigare.
Kom bara en kort bit så stod det 4 polisbilar utmed vägen,
alla vart stannade.
Körkortskontroll och alkoholtest.


                             Bilderna ovan tagna från nätet !

Automatiskt tänker jag Har jag plånboken med mig?????
Fasten jag vet att den ligger på sätet bredvid mig.

Sedan blåste jag för hårt, fick blåsa om 3!!! gånger.
Nervöst var det också eftersom det var en tjej som jag känner igen
som var den som kollade mig.



Att de kollar farten på denna plats är bra.
Vi har en skola bredvid och det körs INTE 30 där,
Lastbilarna kör säkert 50-70 km/tim.

Hämtade E som slutade jobba 13.10 idag.



Sedan blev det muffinsbak med äppelklyftor i.

Köpte en laxsida i affären tidigare, den ska tillagas till middagen.
      
Säger även Grattis till Göran som vann på Harry Boy
här om dagen 34 000 kronor :) En resa till Dubai i december är redan beställd.
Det blev en fin julklapp för honom :)

Men nu ska middagen fixas ;)



Postat av: Emma

bra skrivet & muffinsarna var riktigt goda!! =)

2011-10-26, 20:52:08 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!