Älskar Gävle ♥♥

Är nu åter hemma efter en underbart mysig och trevlig helg i Gävle ♥





Trevliga hotellfrukostar gillar jag, även om man inte kan äta så mycket.

Idag bar det hem vid 11 pga att en av oss hade huvudvärk
men vi ville även in i Valbo köpcenter innan hemfärden :)

Där fick jag tag i en grå munkis med dragkedja
som min goa man betalade.



God Suchi fick jag i mig till lunch ;) 



medans tjejerna åt thaimat som de delade på. Jösses vilka portioner !!! :o



Gubben ville ha en god Super star istället :)
Ikväll ska det bli klyftpotatis i ugn och ugnsgrillad kyckling ;)
Men det kommer bild på detta senare :)

Vad har hänt dig i helgen??? jag har faktist dansat !!!
Har inte hänt på länge.
Men nu vart det till "BLONDY"  på 2 oliver i Gävle :)

Puss i knävecket ;) ♥

Postat av: Mådde

min helg finns på min blog...fniss fniss

2011-10-16, 21:17:45 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Emma

säger som jag sa tidigare, du är bäst på att fota! :)

jag älskar dig, mamma <3!

2011-10-16, 22:12:59 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!