Undanplock och god namnsdag

Hösten är här med regn och frostiga kalla mornar..
Så idag har vi städat av altan och balkong från möbler odyligt.

Till lunchen vart det en god MEN väldigt stark soppa ;)



Sedan vart det lite mer städning, lite dator.

Sen middagstillagning, stället för Skinkrulle vart det Köttfärsrulle ;)
Här nedan ogräddad



Sen vart det att stoppa in och avnjuta :)



Lite missfärgad i fotot men den var ändå väldigt god irl ;)

Ikväll har vi sedan sett filmen "Jag saknar Dig" tjejerna och jag.
Väldigt gripande film.

  Och värd att se.

Resten av kvällen har jag mest bara slappat känns det som.

Men nu är det dags att lämna datorn och tv´n
och finna sin goaste lopplåda för att avnjuta god sömn hoppas jag.

Puss i nacken ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!