Igår låg internet nere för oss



Tisdags lunch 18 okt



Middag 18 okt

Nu måste jag ila för att åka till min mamma
som är dålig och jag vill finnas där.
Var rädd om dig du goa som läser.
Lämna gärna en rad eller två
skulle kännas bra då det känns jobbigt
i mitt inre just nu.
Alla verkar ha tappat livsorken.

kramen till dig du goa ♥

Postat av: Ellinor

Tassar in och lämnar ett avtryck*ler*jag blir väldigt inspirerad av dina vackra bildertack.Kram till dej och din rara familj/Ellinor

2011-10-19, 16:10:53 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Eivor

Va rädd om dig du med som delar med dig av godheter, inte bara mat först och främst dig själv. Kram

2011-10-19, 17:15:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!