En oskriven måndag






God morgon :) Eller något....... är seg som tusan.
igår var en chilladag, men jag ÄNDÅ skittrött idag.
Ska ta en sväng till Avesta idag, hämta min mobil
som jag inte haft på ett tag.
Iof så har ju även sms:en sinat märker jag...
Undrar verkligen varför????????????? :O

Idag ska vi på kvartsamtal för S på kvällen i Västerås,
det kommer att gå bra, vet det redan :D
Men det ingår lik förbaskat

S stannar kvar efter skolan och tar sig hem till D
under 2 timmar, sedan kör han henne tillbaka till mötet :)
Vilken UNDERBAR kille han är!!!!!
Vi gillar honom alla i hela familjen :D

Ja dagen idag blir säkert bra får man hoppas ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!