En dag i känslornas tecken

Jaha så har jag äntligen tagit mig hem... trots tokiga bilister runtom mig.
Tänk att folk INTE sänker hastigheten trots att det regnar hårt
och det är mycket vatten i hjulspåren på vägen.
SUCKAR, måste det ske en olycka innan man sänker hastigheten kan man ju fråga sig.

Plockade ur min frys på olika saker,
handlade sedan det som fattades på plats.
Idag vart det Kyckling i sötsur sås med mycket med goa grönsaker :)
Köttfärssås med fullkornspasta, köttfärslimpa med grönsaker och potatis.
Skinkpaj, veckosallad :) Sedan vart det en kopp kaffe på stående fot :)

Ja det var som du säkert förstår inte till mig själv jag lagat detta.
Var till min mamma som är väldigt matt och där benen INTE riktigt bär.
Hämtade min yngsta tjej på vägen hem hos hennes fina goa pojkvän.

Min äldsta börjar bli sjuk :(
Halsont och en hö arm som är väldigt svullen och öm :s

Men nu ska jag ta ett glas rosévin, det behöver jag faktist,
även fast det är ONSDAG.
Så INGEN pekpinne snälla över detta!!
 
TACK goaste Eivor och Ellinor för era goa rader ! Ni är så underbara ♥

Eivor! TACK även för dina varma rara sms imorse,
dem gav mig styrka denna svåra dag


Postat av: Mådde

Inte lätt när mamma är sjuk/dålig/svag

ja vet....

men bor inte din mamma på nått boende?



KRAM

2011-10-19, 22:03:36 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Eivor

Vet också hur det känns när ens föräldrar blir sämre och det är man själv som får ta hand om och vårda. Inte lätt, men man får igen det genom att känna att man gör en bra insats...

2011-10-22, 17:51:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!