snart slut för mig ......

... kvällen förstås ...
Idag har vi haft gäster på mat :) alltid så roligt då Leffe och Mia kommer ♥
Leffe och jag har känt varandra i 35 år och varit vänner :)
Idag kom de för att min yngsta hade fyllt tidigare i denna månad.
Då vart det denna mat som jag bjöd på :)



Klyftpotatis,kycklingfilé i ugnen med blandad sallad och pepparsås.
Allt försvann och tog slut så det måste ha varit ok :D



Till kaffet fick de hembakade cocosmuffins,citronkaka och damsugare :)



Min goa Sofia och hennes goa pojkvän Dennis ikväll ♥



Emma som tog bort sitt födelsemärke tidigare har knappt fått något ärr :)
Min goaste Emma som vågade, trots att hon var så rädd :) Älskar dig ♥
Emma och Sofia betyder så mycket, de är så fina mina / våra tjejer ♥

Nu gäller sängen och inget mera, imorgon är en ny dag...
hoppas jag slipper denna hutlöst jäkliga ryggvärk då :)
Jobbet kallar tidigt...

Natt ni underbar! Sänd gärna en rad OM du passerar min sida ;)

Puss i knävecket ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!