3 ligger till sängs



God morgon ute i världen :)

Idag ligger 3 stycken, S som mår illa och E som hostar grymt.
Sedan jag med min förbenade onda rygg.

Har ringt läkarstation, få se om vi kan få lite hostmedecin
och att jag kan få komma och ta prover.

Nu har de ringt från läkarstationen tillbaka.
Jag får komma idag och träffa läkaren och E ska få hostmedecin.
Känns skönt.

NU ska det få bli en varm dusch så jag tinar upp i ryggen.

Du får ha det så fint denna annars grådisiga måndag.

Puss ♥
Postat av: Ellinor

Krya på er allihopa/kram Ellinor

2011-11-21, 11:14:08 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!