Onsdag och lill lördag :)


Gokväll goa läsare!
Alldelses snart kommer min nya header att pryda min sida  
Har en dotter som är duktig på detta och hjälper mig.
 
Har varit till Hedemora en sväng ikväll.
Vår trimmer har gått sönder och vi köpte den i Hedemora tidigare,
så vi brukar åka tillbaka då vi vill inskaffa fler saker.

Passade förstås även på att  vid "Lappens".



Ett måste för gubben min då vi passerar där.
Jätteportioner och glasskulor stora som en bägare  
Jag får knappt i mig 1 barnportion   idag lämnade jag hälften.

Har för mig   att de vart utnämnda till
Sveriges bästa gatukök hår för något år sedan.
Och det kan nog vara så, för ingen kan gå därifrån
och fortfarande var hungrig skulle jag tro.

Nu ska det bli lite fika och tv, men än säger vi inte godnatt 

Kramen till Dig goa bloggvän ♥ 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!