Kvällen är här




Så har snart även denna måndag sett sitt slut.

Idag vart det inte alls bra efter lunch,

började må så illa att jag fick lov att lägga mig.

Kallsvettades ,skakade.

Men nu mår jag bättre iallafall.

Varit till Hedemora en sväng och inhandlat

saker till trimmern,

inte många dagar kvar tills midsommaren är här.

Vill ju att det ser fint ut utanför då :D




Har skrivit ned vad som ska förtäras dem dagarna också

ska hämta min mamma på torsdag förmiddag,

så hon slipper sitta helt ensam utan besök.





Har inte mage att göra så mot henne.

Även fast det är en bra bit att hämta och

sedan lämna i helgen, men hon får uppleva helgen

tillsammans med oss och inte ensam.

Ska väl även fixa mat som hon kan ta med sig hem :)


Men nu ska jag uppsöka loppisen så jag vaknar i morgon igen.

Och då mycket piggare hoppas jag.

Imorgon är även min blombil på plats ;)

den kommer alltid på tisdagarna.

Älllllllskar dessa dagar!!! :D


Godnatt kramen till dig som vill ha en nu ♥

Vad ska du göra i midsommar?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!