En ny vecka är kommen


Så har en ny vecka börjat och sommarlovet
har startat på riktigt för alla skolungdommar.
Med sol och lite fläkt i vindarna.
Blir nog en bra dag även idag :)

Grattis och ha en fin sommar alla goa ungdommar!

Var igårkväll ute och gick, och idag har jag attens
ont i vadmusklerna, men det går väl över.
Känns som det ska bli sendrag liksom.

Idag kanske jag luftar bilen till Avesta.
Fattas några saker till kvällsmaten ikväll.
Inskaffade en halv laxsida igår,
den ska jag fixa i ugnen ikväll och avnjuta.
Älllllskar lax :D

Men nu ut i solen
och ställa fram soptunnor.
De ska tömmas idag :D

Vad händer där du befinner dig idag?

Kram ♥

Postat av: Emma

sovmorgon, yao (y)!!

2011-06-13, 22:42:49 - URL: http://emmastrombeerg.blogg.se/
Postat av: Linda

Fin blogg!:) Kika gärna in på min! Ha en bra dag MVH Linda

2011-06-13, 22:59:17 - URL: http://ogonblickinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!