Mina underbara tjejer TACK!!!! ♥

Kanske ett par rader även om denna dagen vore på sin plats :)

Haft en så underbart fin och rolig dag även idag.
Mina underbara tjejer hade kommit på att vi skulle på utflykt.
Sagt och gjort, satte oss i bilen runt 9.30-10.00.

Somnade i bilen och vaknade nästan då vi var framme.
Vi hade hamnat i Tuna Park i Eskilstuna, ett stort köpcentra.



Där har jag inte varit på flera år, så det var en rolig överraskning.
Inte så mycket med folk så det var behagligt att strosa där .)

Efter att ha gått där i flera timmar, tjejerna shoppade
massa bra saker då det visade sig vara mycke med rea.
Med många kassar drog vi vidare.
Hamnade då vid Tidö slott där vi fikade och njöt av omgivningen.




Ja inte kan jag klaga på denna dagen, den har varit sååååå trevlig.
  underbara ungar för att ni fick med pappa och mig på detta.



Imorgon är det måndag och en ny vecka startar upp
med massa oskrivna blad som jag ska försöka fylla med något bra.
Jag hoppas jag lyckas :D

Ha det så gott goa läsare! Du vet väl om att du är värdefull
och att dina avtryck gör mig väldigt glad :)



Kramiz av hela mitt ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!