Måndagmorgon ♥


(Min dotter har tagit bilden )


God morgon mina sköningar! :D

Idag är det ingen sol framme ännu, men det är varmt.
Ska tvätta håret som känns som ett lättapaket,
sedan en sväng upp till banken och fixa lite.

Natten har varit ok, men ondare igen i vänster höft :s
inget vidare, men det beror säkert på gårdagens allt gående.

Senare idag ska jag till min sjukgymnast också, ska bli skönt,
få se vad han anser jag ska göra meddans han har semester.
Han går på ledighet nästa veckas måndag.
Önskar dig förstås en väldigt skön ledighet då :D

Annars då? Jo det lunkar på :D :D
Ska väl finna något bra som lunch under dagen. Men det gör man :)
Bara man använder insidan av skallen.

Var in på banksidan och kollade saldo osv,
till min förvåning satt det "mycket mer" pengar där idag än det
gjorde sist, och summan jag hade fått in har jag ingen aning om.
Bäst att kolla upp VAD det är för pengar innan man använder dem.

Men nu till hårtvätten :D
Vad händer och sker ute i vackra Sverige idag då?
Semester eller jobb fortfarande?

Kramiz ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!