Ännu en fin dag :)

God morgon ! :D

Idag fyller vår kronprinsessa 34 år :) Grattis till henne !



Själv har jag precis ätit min frukost, har sovit lite knasigt.
Vaknade vid 4 tiden imorse då jag frös så in i bomben.
Bara att ta fram tjocka varma täcket, så kunde jag somna om en stund.

Ska dricka upp mitt nybryggda kaffe  
och sedan börja med fönster.
Gardinerna ska ner och det ska fixas. Ska bli skönt att det blir gjort.

Vad ska du fylla denna dag med? 



Postat av: Nett

Låter som att du vet vad du har att göra idag, här är det en aning lugnt på dagen, lite röj här hemma med matlagning. men ikväll blir det Veronica maggio som vi skall se på stora torget här i stan. Kram

2011-07-14, 09:45:25 - URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!