Vintersolståndet

God morgon :) Idag ska det alltså vara den mörkaste dagen sägs det.
Och nog känns den mörk, inte bara då man tittar ut.



Har sovit 2 ½ timme denna natt så jag har världens huvudvärk.
Sedan vart det att skjutsa gubben min till jobbet vid 05.30.
Ska idag till tandis så jag behövde bilen, annars hade jag nog inte gått ur sängen.

Men snart gäller det igen att sätta sig bakom ratten och köra.

Var rädd om dig om du ska ut, det ska jag försöka vara.

Puss ♥
Postat av: helena ljunggren

Jag vill önska dig och de dina en riktigt god jul!

2011-12-23, 21:21:20 - URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!