4 advent, bara 6 dagar kvar tills julafton



Ja man tar vad som finns i kylskåpet ;) Detta var lunchen för mig.

Idag har min kropp SKRIKIT ut sin smärta. Tur jag har fina tjejer och gubbe ♥
De har städat åt mig, så jag ska slippa bli dålig till jul.
Sedan har något STORT hänt :D :D

Vårt piano har vi tagit bort!!! UNDERBART inte en dag för tidigt :D
Någon som vill ha det???? Det är gratis, men ni får ta hem det själva
och även ta bort det ifrån oss :) Men maila omg isåfall :)
Annars hamnar det på soptippen inom snaraste framtiden.

Nu står vår vackra gran där pianot stod tidigare :)
Emma har klätt den och jag har bara satt i ljusen.

Känns så otroligt skönt att pianot är borta !!! TACK goa gubbe!!!
Det var han som kånkade på det, och det är jäkligt tungt.

NU ska jag finna sängen, för imorgon är en annan dag.
Då kommer min goa vän Eivor och hämtar mig :)

Om det inte blir ett riktigt busväder under natten och morgondagen.
För då tror jag inte att hon är så sugen på att köra till Avesta.
Vi får se vad som händer och fötter ;)

Idag fick jag denna vackra Azalea av min goa familj ♥



Hm, nja färgen stämmer inte riktigt, den är mera djupt
mörkt lila, men UNDERBART vacker.

Tål inte luktande blommor så dessa är perfekta :)

Men nu loppisen :D

Puss på Dig  ♥
Postat av: Mådde

vi behöver inget piano

men jag har en cittra som är till salu...

i dag har jag talat med Tomten och han kommer på julafton...kul för de är samma tomte som vi hade när Hannah o Linus var små...våran riktiga tomte

2011-12-18, 23:52:16 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Men Mådde,det finns väl bara EN tomteorolig?

2011-12-19, 07:50:14 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Eivor

Vilken härlig blomma..men inte bara den vilken familj som städar och donar också... där blev det tummen upp:) :)

2011-12-19, 08:31:37 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!