Trevlig dag med goa vänner

Hej Du go som besöker min sida ♥

Har varit till Enköping idag, träffade goaste Leffe och Mia.
Leffe fyller år nu i veckan som kommer, men vi firade idag.



Vi var bjudna till kl 12.00 men kom för sent pga olika saker.
12.20 var vi framme, bättre sent än aldrig brukar det heta,
men jag gillar INTE då man inte håller tiden, så jag var sur kan erkännas.

Väl framme så vart vi bjudna på världens goaste fläskfilégryta ♥



Mia är enorm på att alltid laga god mat :)
Efter detta så kom resten av gäster tills kl 14.00.
Då vart det kaffe, kaffebröd och hemgjord tårta..
tyvärr glömde jag helt bort att ta kort på den goda tårtan :s

På vägen hem vart det mammas lägenhet och att ta med
hennes räkning så de betalas i tid och vattna blommor förstås.

Handlade matvaror på Erikslund på City Market i Västerås.
Köpte då även med mig hem en förpackning med ...



Just det :D Sushi av olika slag finns det något så gott, men ändå lätt...
Trodde ALDRIG att jag skulle älska detta , men det gör jag verkligen.

Nu blir det Copycat singers resten av kvällen med goaste Emma.
Sedan sängen och en ny dag imorgon :)

Då du ändå läst mina rader så hoppas jag du skriver en rad
så jag kan besöka dig :D

Och DU ! Var rädd om dig under natten! Det är fullmåne ikväll ;)

Puss på dig ♥
Postat av: Mådde

nu lägger jag mej, för att vid 4-5 stiga upp och sen fara söderut mot Västerås

2011-12-11, 22:24:34 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!