Lucia sysslor



Lunch på luciadagen, thaimat ♥



Middag vart kalops med kokt potatis, egen gurka, lingonsylt och tomater.



Efter middagen hade jag och tjejerna riktigt trevligt :)
Vi bakade hemgjorda pepparkakor och det gick så bra.
Mums så goda de vart, något annat än de man kan köpa :)

Bakar du egna pepparkakor och lussekatter???

Kramiz ♥
Postat av: Lena

Mm va gott allt såg ut =)

2011-12-14, 13:11:25 -
Postat av: Ellinor

Lussekatter bakar jag själv,peppisar köper jag.Egentligen bakar jag bara EN plåt lussekatter,sen gör jag saffranssnurror med mandelmassa,kardemumma och äpplen av resten av degen,dom blir livsfarligt godadumpningsvarning

2011-12-14, 14:19:01 - URL: http://elligrta.bloggo.ne
Postat av: Ellinor

Ändrat min bloggadress,ska vara elligrta.bloggo.nu

2011-12-14, 20:25:13 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!