Lucia 13 december



Ja idag är det då Lucia säger de som vet.

Själv har jag inte sett någon lucia, har ett huvud som sprängs snart av trycket.
Det har suttit i sedan igår och dess upplopp.

Har iallfall lovat tjejerna mina att vi ska baka hemgjorda pepparkakor
då de kommit hem från skolan :)

Har köpt nya pepparkaksmått så det ska väl gå bra hoppas jag :D

Kalopsen som jag lagade till igårkväll ska det bli till middagsmat ikväll.
Gud vad jag har längtat efter den typen mat. Bild kommer förstås senare ;)

Fick tag i sådant rent fint kött i affären så jag kunde inte motstå grytbitarna ;)

Men nu ett varv med kaffebryggaren och sen dags att hämta gubben.

Undrar vad du gör en dag som lucia? Berätta gärna ♥
Postat av: Eivor

Har varit tärna i luciatåget på avdelningen i Västerås kl 06:00 :)

2011-12-13, 19:59:48 -
Postat av: Mådde

har försökt ringa dej i dag...men inget resultat....

men jag kommer i morgon fm runt 10 Blir de bra??

2011-12-13, 21:13:33 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Mådde

ja ja då får de bli efter jul o nyår......

2011-12-13, 23:27:56 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!