Julgodis har fixats

Ikväll har jag och E gjort julgodis ♥
Hon ville så gärna göra eget sådant och det var tväldigt gott :D
Hon har smakat av alla grejer och sagt MUMS ;)

Det har blivit smörkola och dajm, chokladbollar gjorda nu,
imorgon blir det knäck och skära resten av kolan och lägga i papper :D



Chokladbollar 30 stycken



De fyra dajmbitarna som vi provsmakade :D

Men nu ska jag se lite på tv´n om det är något innan sängen kallar.
Börjar bli ganska trött i ögonen.

Natt natt du goa :)  Imorgon kommer D med hem hit för att sova över.

Puss♥
Postat av: Mådde

då får D sova i lekstugan då???



kan du äta utav godiset??

jag kan har jag märkt...inte bra

2011-12-20, 23:41:49 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

En varm julkram till dej och familjen,jag reser till barn och barnbarn och tänker passa på att ha lite datorstopp och bara njuta av nuet.God Jul till er alla/Ellinor

2011-12-21, 21:36:37 - URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!