Jag bara ♥ GÄVLE ♥

Idag har vi tillbringat dagen och kvällen i Gävle ♥
JAG älskar Gävle, men vet att båda mina tjejer och även min man gör det.....
Ett minus var att papa och Isse inte fanns där, Men va fasen ;)
Hakan var ju där och han serverade absolut det bästa :)
Goaste Hakan :D

Tjejerna kör ALLTID pizza för INGEN slår DEN pizzan :D
Jag tog en underbar tacobuffe :) Som jag nästan alltid gör ....



Gubben min beställde detta :)



Ja det är oxfile med tillbehör :D Wow vilka fina köttbitar.... Hakan serverade ♥

Då vi åker till Gävle så är Buddys Södra ett måste...
vi har känt varandra runt 8 år tillbaka, man byter INTE ställe.

Brynäs vann med 2-1 ikväll, de firar även 100 år 2012 men tjuvstartade idag :)
De bjöd på Cider innanför dörrarna ♥

Lite över 8500 personer fanns där, vilket drag vilken stämning :D ÄLSKAR detta!!!!
Det var visst publikrekord sades det, golven vibrerade.....WOW!! 

Men nu är huvudet tomt och jag behöver sängen eftersom kl är 02.41 :)
Den nattuggla jag alltid varit :D

Puss och godnatt ♥

Läser du min blogg , komentera den då !!!!!!!!!!! Även DU Dennis!!!!!!!!!!!!! ♥

Postat av: Ellinor

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dej och din familj/kram Ellinor

2011-12-31, 08:58:37 - URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Mådde

här slutade ju dagen bra trotts allt....

kram och Gott Nytt år

var lite försiktig med bubblorna i kväll

man vet aldrig hur de går

2011-12-31, 09:09:21 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!