2 advent och jultallrik

Jaha idag vart det jultallrik på vårt bord. Smakade faktist riktigt bra :)
Fast det fattades hemgjorda köttbullar och lite annat smått och gott.
Får bli en riktig jultallrik då det är jul ;)

Har du ätit något julbord ännu iår ?



Det ända jag pillade bort var ansjovisen som vart för um mot min mage.
Men hemgjord Janssons frestelse, rödbetsallad, en grisfot (Korven ;) )
griljerad julskinka och ägghalvor och en liten tomat, det bestod min tallrik av.

En sväng till svärmor har det också blivit, kaffe och ett par parti kortspel.
E körde dit, det går riktigt riktigt bra för henne att övningsköra.

Just nu så är det storrensning på övervåningen ..
mina tjejer fick något ryck och nu är det verkligen upp och nedvänt.
Men det får de fixa så det går att sova på rummen ikväll.

Nej dags nu att göra något annat... vad gör man i ditt hem idag?
Andra advent som det även är :) 2 ljus brinner nu i staken :D



(Lånat denna underbara bild från nätet)


Kramen den bigga !
Postat av: Lena

Å va mumsigt det såg ut med julmat Bibbi..

kramiz

2011-12-04, 18:29:37 -
Postat av: Nadja

Åh vad gott det såg ut. =) Längtar så till julafton. =) kram

2011-12-04, 21:53:57 - URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!