12 december och halt som attan

God morgon! Denna mycket hala morgon.
Ska du ut idag med bilen så hoppa över det varnar de på radion.
Väldigt många avåkningar, krockar osv.

Hos oss så har det även regnat nu sedan ca kl 6.

Skjutsade S till tåget så ben och armar är i behåll.
Idag får nog akuterna mycket att göra med benbrott, armbrott :(



Diskmaskinen startades redan strax efter 6 imorse.
Idag tänkte jag fixa till lussekatterna , men vi får väl se.
Huvudet börjar jäklas med mig känner jag.

Imorgon är det lucia och jag tänkte försöka komma iväg
till vår gamle granne som är 98 år med lite bröd.
Hemgjort brukar ju smaka mera.








Har du bakat klart eller?

Ta det väldigt försiktigt om du ska ut ! Bamsekramen ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!