10 cm nysnö 9 december





Hej i snöfallet :)!

Ja idag snöar det oavbrutet utanför mitt fönster.
Visst är det vackert då det blir ljusare men halkigt också.

Idag blir det en inomhusdag för mig, kanske blir något bak, vi får se.

Imorgon vet jag iallafall att vi ska till Norberg för att hämta vår bok.
Det är en gårdsbok där det står om alla hus i vår stad
som är x antal år gamla ( alltså husen :D )

En trevlig gäst har vi som kommer idag också, stannar tills söndag,
då vi ska åka och gratta en annan god vän.

Vad sker hos dig denna fredag och helg? Något planerat?

Få se vad man ska ha till middag, kanske blir en efterlängtad tacotårta :)
Vi gillar tacos i alla dess former i denna familj, ja inte gubben...
men då görs annan mat till honom. Han klarar liksom inte kryddorna :s

Han får nog dubbel " Hummelsta special " ;) Han älskar det ♥



(bilden från nätet)

Bäst att ta en tablett nu för nu börjar skallen jäklas... fasen också....

Kram ♥
Postat av: Eivor

Typiskt karlar med Hummelsta mackan, vet hur det är :)

2011-12-09, 17:33:55 -
Postat av: Mådde

här har vi ström ibland...........och just nu har vi så jag kan kolla läget....de BLÅSER och SNÖR. Vi har ljust mellan 10 o 13 ca sen är de MÖRKT...

2011-12-09, 17:55:16 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!