Så är det åter

kväll och solen skiner och ger värme , 25 grader i solen.
Har väldigt svårt att äta och prata, men det kanske
är lugnare för resten av familjen iallafall.



Yngsta tjejen stack iväg på fm på promenad sa hon.
Men hem kom hon med detta för att pigga upp mig.

 


Vackra rosor och en tidning med matrecept och massor av korsord :)
Jag har underbar barn och gubbe jag ♥ Älskar er över allt annat.

Så här vart det med bordet och stolarna på balkongen :)



Framöver ska även balkongräcket fixas, men det blir senare.

Har under em har jag fixat en ny smörgåstårta...



Det är Sååååååå roligt att göra sådana här tårtor :D

Imellan har jag 2 lager, 3 blir lite för mycket tycker jag...
Skinka med frukt i ett lager och i det andra har jag
kokta ägg med mjukost och grundklet i båda.
Sedan har jag tagit det jag hade hemma att ha ovanpå som ganering.
Kokta ägg,kräftstjärtar,tomat, gurka, vindruvor,mandarin,skinka,ost MUMS :)

Snart är det även dags att fiska och äta dessa ;)



Fiska får man göra från och med imorgon har jag för mig.
Brukar du fiska kräftor ? :o

Vad gör du ikväll? Puss på dig rakt på ♥

Postat av: Mådde

kram gumman

2011-08-03, 07:48:36 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Nett

Men oj vad är det som har hänt ? Har missat en massa nu känns det som när man har varit iväg. Vi har oxå sådan balkongmöbel som ni har :) Kram

2011-08-08, 13:26:20 - URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!