underbar helg

Har haft en helt otroligt skön och trevlig helg
med våra underbara vänner i Södertälje.
Väldigt god mat, gott vin och massor av skratt.
Visste INTE att magmusklerna var så många ;)
Men de jobbade hela helgen på högvarv
.



befri kotlett med grönsaker och kokt potatis, Mums va gott det va :)



Drack bara kaffet efteråt.



Senare vart det en repa ner i Södertäljes centrum där det var
mycket folk eftersom det var uppträdanden med bla
Sean banan & Nicke borg och marknadsstånd.
Lite att släcka törsten med vart det också, smakade bra i värmen :D



(bilder från nätet)

Nu har jag nyligen ätit lite god blandad sallad som min lunch idag.



Men nu blir det en sväng upp på stan för att hämta äldsta tjejen
eftersom det regnar rejält här.


Puss på hakspetsen så länge ♥ 
Postat av: kaffehörnan

Hej vännen

Gud vad mysig helg du haft de

kram

2011-08-29, 15:46:34 - URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Nett

Nog ser det ut som att du har haft en underbar helg. Jag har jobbat klart min helg och nu njuter jag bara av lite ledighet :) Kram

2011-08-29, 18:32:44 - URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!