Maten från veckan som varit

Hej där ute alla godingar ! :)

Då jag ingen dator haft under 1 vecka tillbaka
så slänger jag nu in olika kort som tagits under dagarna.
Håll till godo gott folk :) Mat har jag ju ändå ätit hi hi hi



Hemgjord potatisgratäng med fläslfilé och god broccilibuketter 10 augusti :)



Thai mat vart det den 11 aug till lunch då tjejerna fick bestämma :)


Gävle Gävle !! den 12 Augusti



Min goa födelsedagslunch,  1 dag för tidig :)
Intogs på Gallerian 9:an i Gävle den 12 augusti. Älskar Gävle ♥♥


Jag fyllde år den 13 augusti :) !!!



Yngsta tjejen fixade god smörgås till mig på min födelsedag :)
Smakade väldigt bra ♥ Tack Sofia!



Vackra blommor fanns på min frukostbricka med smörgås och kaffe :)



har böcker , men ville ha denna som mina barn och gubbe
inskaffade till mig som en av presenterna  denna dag :)
TACK för min "bibel" :D De kallar mina kokböcker för det ;)



Hemgjord smörgåstårta :) Smakade gudomligt gott på altanen :)
Detta vart vår lunch och svärmor fick en bit hemma hos sig
då vi fick eftermiddagskaffe hos henne :)

 

Den 14 aug åt vi detta :) Ljuvligt gott det smakade...
Falukorv, kokt potatis och stuvade baby morötter..... Dreggel ♥



Den 15 vart det efterlängtad pastagratäng med vitkålssallad
blandad med krossad ananas, inte heller det så illa ;)



Igår den 16 aug vart det hemgjord kålpudding med kokt potatis,
lingonsylt, krispig västeråsgurka, gräddsås :D

Idag vart det pommes med köpt hambugare, som inte alls vart bra
för min mage, så jag åt bara grönsaker och pommes.
Kort glömde jag helt bort att ta...men men :D :D

Hur har Din vecka varit?



Säger nu godnatt på samma gång, behöver komma isäng.

Igår var min stora tjej väldigt dålig med fruktansvärd huvudvärk
och hon kräktes 8 gånger under eftermiddag och kväll.
Det var en jobbig dag , och orolig sömn inatt.
Virus sa sjukvårdsupplysningen som många nu hade.

Men du vet väl om att jag älskar Dina rader och kommentarer till mig :)
Du skriver väl ?

Nattkramen den största ♥


Postat av: kaffehörnan

Hej vännen

Gud vilka bilder kära du

Jag mår bra



kram

2011-08-17, 22:35:00 - URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Sari

vilka underbara bilder och vilken smörgås med den underbara lappen....Kram fina du

2011-08-17, 22:35:46 - URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: gertie

Grattis i efterhand. Ser gott ut. Det märks du tycker om att laga mat. Kram

2011-08-18, 08:53:55 - URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Mådde

ett litet tips när du fotar maten

ta inte kortet så nära...blir bättre om du har med hela talriken.....fast du gör ju som du vill



KRAM på dej

2011-08-18, 15:45:00 - URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Eivor

Önskar att jag också hade sån bra planering för matlagning, får nog ta inspiration av dina bilder och recpet. Tack för dessa!

Kram

2011-08-20, 17:37:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!